Årsmøte i Åpen folkekirke 6. februar 2016

Velkommen til Årsmøte i Åpen folkekirke 6. februar 2016!

Åpen folkekirke er en medlemsorganisasjon som styres av medlemmene. Etter Kirkevalget i september går Åpen folkekirke nå inn en ny fase. Årsmøtet i februar er viktig for hvordan Åpen folkekirke i de kommende årene skal arbeide. Årsmøtet vil diskutere strategier og veivalg for organisasjonen. Som medlem i Åpen folkekirke håper vi du vil delta og komme med dine synspunkter.

Årsmøtet holdes i Bymisjonssenteret i Tøyenkirken, Herslebs gate 43, 0578 Oslo. Møtet starter kl. 11:00 og avsluttes senest kl. 18:00. Det blir festlig samling etter møtet.

Årsmøtet er Åpen folkekirkes høyeste organ. Årsmøtet består av organisasjonens medlemmer. Medlemskap som er tegnet minst en måned før årsmøtet gir stemmerett. Forslagsfrist for medlemmene til å fremme saker er senest en måned før årsmøtet. Sakspapirer til årsmøtet skal sendes ut til påmeldte senest to uker før møtet finner sted.

Frist for påmelding er 3. februar:
Påmelding til møtet gjøres her: https://docs.google.com/forms/d/1o-UYETqdDjDPSwmMK80S62ajZaaJYsFtmY4_3XRWnNY/viewform. Deltakeravgiften på årsmøtet er satt til 250 kr og inkluderer lunsj.

• Vi håper at så mange som mulig blir med på en felles festmiddag på Cafe Con Bar på Grønland for kr 300 (drikke kommer i tillegg). Her får vi servert treretters middag (kjøtt, vegetar eller fisk), valg av middag får du når årsmøtet nærmer seg. Hvis vi blir mange nok, får vi hele lokalet for oss selv. Har du ikke meldt deg på middagen gjør du det på skjemaet hvor du melde deg på årsmøtet her. Vi minner om at påmelding til middagen er bindende. Vi planlegger en fin feiring av året som har gått, og håper at du blir med på dette.

Årsmøtet starter kl 11.00, registreringen starter kl 10.30.

Her finner du sakspapirer til møtet:

Sakspapirer årsmøte Åpen folkekire
Innstilling fra valgkomiteen i Åpen folkekirke-1